Friday, September 2, 2016

"Eesti populaarseim blogi" ("From A to B and Back Again")

A (mina): Mu blogi vaadati eile üle 7000 korra, tänu sellele Evelin Ilvese talk show` reportaazhile.
B (tema): Seda on vist palju Eesti kohta?
A: Ma ei tea. Eesti populaarseim blogi saab päevas vist 13 000 vaatamist. Või äkki ma eksin? Oli see hoopis 30 000? Või 130 000? See pole ju võimalik, ega?
B: Kelle oma see on?
A: Üks naisteajakirja toimetaja. Ta teenib oma blogiga enda väitel kuus keskmise palga reklaami eest. Ja aasta tagasi uhkeldas, et sai vist 18 000 maksnud pulmad teenuste ja kaupade näol tasuta. Kõik. Pulmakleit, pulmakoht, tort, toidud, mingide dekoratsioonid, meik soeng jne. Lisaks saab üldse igasuguseid asju, kuna kirjutab neist.
B: Nii et noor naine?
A: Jah, 26.
B: Millest ta kirjutab?
A: Ma kohe võtan selle lahti. Nii. Sellised postitused tulevad järjest: "Hea suhte saladus" -- siin on vibraatori pilt. Vist sponsoreeritud. Siis: "Lastetoa visioonist ja asjade hindadest". "Uusi asju titale". "Kuule, sa oled veits rõvedaks läinud ajaga". "10 asja, mida teha oma uue blenderiga". Ma loen sulle natuke ette: "Püha peetrus. Nagu ma siin ükspäev halisesin, siis ma olen külma saanud ja täitsa nohune ja köhane. " "Igatahes tulid tagasi need samad hargivahevalud..."
B: Selline tase...

B soovitab mul seda blogi analüüsida. Oma blogis. Sest tegelikult ma küsisin B käest nõu, millest oma uues blogis põhiliselt kirjutama peaksin. Nagu öeldakse: õpi parimatelt!

1 comment: